بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/02/30 - 11:26
  • - تعداد بازدید: 247
  • - تعداد بازدیدکننده: 244
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری میز خدمت بنیاد نخبگان فارس با حضور استاندار و مدیران استان 

برگزاری میز خدمت بنیاد نخبگان فارس با حضور استاندار و مدیران استان 

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان فارس ، در تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال جاری دکتر محمد هادی ایمانیه و تنی چند از مدیران استان با حضور در محل بنیاد نخبگان فارس و در قالب اجرای میز خدمت با تعدادی  از جوانان نخبه استان که مایل بودند مسایل و مشکلات خود را با استاندار فارس مطرح نمایند  ملاقات حضوری داشتند .
 
استاندار فارس در پایان این میزخدمت، عمده ترین مشکل نخبگان جوان را اشتغال دانست و گفت: انتظار می رود دانشگاه ها بیشتر در میدان وارد شوند از سهمیه نخبگان برای پذیرش این افراد استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه قانون گذار برای حمایت از سرمایه های انسانی تدبیر کرده است، افزود: قانون اجازه داده است تا خارج از فراخوان از نخبگان استفاده کنید.
 
ایمانیه با بیان اینکه بنیاد نخبگان استان از همکاری برخی دانشگاه ها رضایت کامل ندارد، تصریح کرد: باید از نخبگان در زمینه های مختلف استفاده کرد و این افراد می بایست جایگزین افرادی شوند که به هر دلیل از مجموعه خارج شده اند.
 
نماینده عالی دولت در فارس در ادامه با تاکید بر اینکه مدیریت استان همواره در کنار نخبگان بوده و همچنان نیز خواهد بود، افزود: در بخش های دولتی از ظرفیت های نخبگان حتما استفاده می شود اما ابتدا باید در دانشگاه ها، موسسات اقتصادی و بنگاه های تولیدی مشغول به کار شوند.
 
لازم به ذکر است که این جلسات به صورت ماهیانه در یکی از مکانهای اداری شیراز برگزار می گردد .
 
در ادامه این برنامه به پیشنهاد بنیاد نخبگان فارس از آقای دکتر عزت اله رئیسی  (ملقب به پدر آبشناسی ایران که سال گذشته توسط بنیاد نخبگان فارس در سطح ملی مورد تکریم قرار گرفته بود )  توسط استاندار فارس  با لوح سپاس تقدیر به عمل آمد .  عزت اله ریسی در تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال جاری نیز در جلسه مشترک شورای اداری و شورای فرهنگی استان شرکت نموده و در خصوص وضعیت بحرانی آبهای زیر زمینی استان و لزوم توجه جدی مسئولین و بویژه فرمانداران استان در خصوص مدیریت مصرف آب با ایراد سخنرانی  نکات بسیار مهمی را به سمع و نظر مسئولین استان رساندند  .

 

 

 

 

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 171442
کلمات کلیدی
مدیر فارس
خبرنگار

مدیر فارس